Projekt Bolje kompetencije za budućnost
Proces prijave za projekt Bolje kompetencije za budućnost
Srednja škola Krapina ove je godine raspisala natječaj za projekt Bolje kompetencije za budućnost, u okviru programa Erasmus+. To je EU-ov program kojim se podupiru obrazovanje, osposobljavanje, mladi i sport u Europi. Njegov proračun iznosi oko 26,2 milijarde eura, gotovo dvostruko više nego što je bilo dodijeljeno za prethodni program (2014. – 2020.). Cilj projekta će se ostvariti provedbom mobilnosti učenika (praktična nastava/stručna praksa) u gradu Frankfurtu na Majni u Njemačkoj. Provedba mobilnosti učenika je planirana u razdoblju od 25.4.2022. do 6.5.2022., uz dane putovanja dolaska i odlaska. U projektu mobilnosti sudjelovat će ukupno 32 učenika iz strukovnih programa: hotelijersko-turistički tehničar, komercijalist, CNC operater, elektromehaničar, elektroinstalater, automehaničar, frizer i prodavač. Svaki učenik koji se htio prijaviti morao je napisati motivacijsko pismo te ići na razgovor s određenim djelatnicima škole da bi se provjerilo poznavanje prvog stranog jezika, te vidjelo koliko su zaista motivirani za sudjelovanje u projektu.
Naše iskustvo prijave za projekt, iako stresno, bilo je zabavno. Prvi korak bio je pisanje motivacijskog pisma. To je pismo u kojem smo iskazali svoju motivaciju za rad, svoje želje i očekivanja od projekta. Zatim je slijedio intervju, najstresniji dio prijave. Intervju je bio kratak; profesori stranog jezika provjerili su naš vokabular, malo porazgovarali s nama da vide kako baratamo jezikom. Ostali profesori i djelatnici škole postavili su nam nekoliko pitanja da provjere što nas motivira za sudjelovanje u projektu, čime se bavimo u slobodno vrijeme i što upravo nas čini savršenim kandidatom. Svaki je učenik bio bodovan kako bi lakše odabrali tko odlazi na praksu u Njemačku. Od ukupno 32 mjesta, učenici našeg razreda, 3.CT-a, zauzimaju njih 5. Svi smo zahvalni što smo imali priliku za prijavu, a odabrane učenike sada čekaju sati pripreme za stručnu praksu.
Stella Kašić i Ema Kiseljak, 3.CT